Köp- och leveransvillkor

Leveransvillkor

Leverans sker direkt hem till dörren. Leverans sker fredagar efter 15.00 om inget annat är avtalat. Beställningen skall ha gjorts senast onsdagen 12.00 samma vecka. Vid eventuella förseningar pga väder, trafik eller tekniska problem meddelas du och vid total förhinder betalas köpesumman tillbaka.

Ångerrätt/Reklamation

Bakrummet AB är en livsmedelsanläggning registrerad hos Ekerö Kommun och är under tillsyn av kommunen. Bageriet ansvarar alltså för att leva upp till de krav som ställs avseende allergener, hygien, produktkvalitet mm.

Upptäcker du skador på brödkassen skall du omedelbart kontakta Bakrummet AB. Efter överlämnandet av Brödkassen ansvarar mottagaren för varan.

Bröd som uppfyller ansvars- och kvalitetskraven kan inte returneras eller reklameras. Enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (SFS 2005:59) gäller inte ångerrätt för dagligvaror. Om du är missnöjd med kvaliteten på brödet så kan du kontakta oss direkt via e-mail eller telefon. Spara gärna brödet så att vi tillsammans kan komma fram till vad det är för fel.

Betalning

Klarna Checkout

Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken. Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är, kortbetalning. 
 

Personuppgiftslagen

Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

SMS-utskick

Det mobiltelefonnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering av leverans eller övrig kommunikation som rör din order.

 

 

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla
Produkter
Övrigt